ett, två, tre

ojoj, nu var det exakt en vecka sen jag skrev sist. och jag som lovade att jag skulle bli lite mer aktiv. haha. jag skyller allt på vårat bajs nät. hihi.

hänt lite saker sedan sist iaf. både roliga med också tråkiga, tyvärr..
1, jag ska på bal igen. yeah! (snälla mamma ska sy en ny klänning i påsk. i love her!)
2, hanna har opererats och jag har fått livstecken!
3, 16årig pojke påkörd = död. usch, det är så hemskt och orättvist. (jag tänker på dig och din familj..)
4, sofia & klas har köpt hus (det var visserligen ett tagsen nu, men glömsk som jag är har jag missat att nämna det här. så nu var det dags) ett stort, stort grattis & lycka till. i sommar blir vi kanske "grannar", yeah :)

i veckan har jag varit i lund och fikat med sanna. trevligt, trevligt :) sen har nena och jag varit på upptäcksfärd, malmö by bus. haha. igår blev det schlagerkväll på slagt. lite väl mycket schlager kanske.. men förfesten på rönnen var rolig. men vi får inte glömma förfesten till förfesten, som hölls i hissen :) gratis vin för tusan :)

imorgon blire skola. prata med syon, igen. plus se om jag kan göra något åt den där bajsläraren. usch. jag är så besviken! *sliter mitt hår* så kan man väl inte göra? bajs! bajs! bajs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bal?! Vad, när, vem, hur?!?!? Tell me :) Puss

2007-03-25 @ 18:54:09
URL: http://joxanna.blogg.se
Postat av: Ahlinho

du kan ju inte DANS vals. har du lärt dig det än?
jag har kommit ihåg stegen igen. (kompisens flickvän, och brors fru hjälpte mig komma på stegen igen)
är det HENRIKSSON du ska dansa med?

2007-03-26 @ 09:36:58
Postat av: fiaa

tjena tjejen...hihi så du ska på bal igen din lilla prinsessa;)du trivs allt i finfina klänningar du;)vem,var , o när händr allt detta???
hoppas ni hade skoj i helgen i lördags alltså;)men du när kommer du hem???snart??tänkte om jag ska skicka paketet elle rom de e värt att vänta tills du komme rhem??pusspuss

2007-03-26 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0