h1 & h2

som jag nämnde i föregående inlägg så har jag haft lilla hanna på besök. har varit riktigt roligt och skönt att hon har trivts så bra (om hon inte ljuger nu då. hihi)

i onsdags blev det mest slapp & mys efter att hon hade anlänt. på torsdagen stod shopping på schemat. och visst shoppade vi, eller iaf jag.. på tok för mycket. men, men.. hem för att laga sallad och sedan bege sig ner mot city igen där "se upp för dårarna" väntade på bioduken. superbra film :)

på fredagen tågade vi in till lund för att sedan bussa vidare till nova och den efterlängtade topshop-affären. hittade givetvis massa saker även denna gång.. b.la. en klänning som jag blev sjukt kär i. men vet inte om den kanske är lite stor.. och dyr :( men jag överväger fortfarande.. hihi. vi lämnade min favorit stad efter ett besök på bolaget och malmborgs. tisdagsgänget & tacoskväll väntade på nobel :) mys!

på lördagen tog vi en promenix till mobila för att inhandla en patron till min sodastream. lyckades faktiskt att komma därifrån med enbart det i min hand. om vi bortser från semlan & te't jag tryckte i mig när vi fikade :) hanna gjorde god paj och malin, sara & clara kom hit. a girls night at nobel :) vi tittade på schlager och hivade alkohol. clara avvek senare när det började gå utför för oss andra. herregud säger jag bara. kork-avsugning. dans. hopp i soffan. toalettkort & andra hemska kort. mer dans. karaoke så att alla(!) grannar hörde..

när vi cyklat ner till city med en sjungade & full hanna på malins pakethållare så traskade vi in på privé. dansade och tjoade lite. tyvärr var många dansgolv stängda så vi blev ganska snart trötta och begav oss hemåt. nena, malin & sara cyklade i förväg eftersom hanna & jag var för trötta (eller fulla?) för att cykla. vi hittade en cykelpump på vägen hem, så jag tyckte att det var lika bra att passa på... men hur gör man!?! jag lyckades ha ut all luft från däcket istället för att fylla upp det. skyller allt på alkoholen. kommer iaf förbi en söt & villig pojke och pumpar åt oss :) hanna beställer sedan en falafel med stark&vitlök som hon sedan tycker är stark. nähä, konstigt? hihi :)

söndagen spenderade vi i sängen. och då menar jag verkligen det. herre mig gud.. visst lite pauser för toalettbesök, matlagning och sånt. men annars låg vi i sängen heeeela dagen & kvällen :)

nu är hanna uppe i norr och hon saknas redan. vi har haft så sjukt kul när vi tagit kort på byxlösa pojkar, fikat på mc donalds, dansat, shoppat, pumpat däck, letat efter namnen "henriksson, ahlin, drougge & börje" *asg* nu saknas hon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh.. vad ni har det rooligt då!! love

2007-03-12 @ 21:53:21
Postat av: H2

miss u, love!

2007-03-12 @ 22:08:10
Postat av: Anonym

Ja Helena precis! Gothia Towers i Göteborg, det finns bara ett Gothia Towers, sötnos!

2007-03-13 @ 18:03:37
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0