hate flyme, love sterling

i onsdags flög jag upp till huvudstaden för att spendera några dagar med pinglan cristin + pöjk. resan gick finfint och på arlanda möttes jag upp av en stor kram :)

blev en hel del mys, shopping, mat , schlager ("onani", thihi) och snack under tiden däruppe. man inser inte förrän man ses hur mycket man egentligen saknar varandra. men hoppas att vi ses massor i sommar :)

på natten mellan torsdag-fredag får jag ett sms klockan halv två. smset innehöll något i stil med "flyme har gått i konkurs och därmed är alla flygningar inställda" nämen jippie. så typiskt att min flygbolag går i konkurs.. min vanliga tur. så hela förmiddag gick åt till att leta efter ett nytt sätt att ta sig hem. cristin var en ängel som fixade en billig flygbiljett, men som tur var hann vi inte boka den.. för flygbolaget sterling bestämde sig för att leka hjältar och flyga alla flyme-ressenärer gratis :) så i måndagsmorse tog jag istället flyget med sterling tillbaka till malmö.

sen jag kom ner till malmö har det mest blivit plugg. suck, är såå trött på skiten just nu. bajs! men som en sol i mörkret så kommer hannapanna ner och hälsar på imorgon. och hon stannar ända tills på måndag :) *jag längtar massor* vi får väl se vad vi ska hitta på för skoj. men lär ju bli skvaller, shopping och god mat iaf (hanna är ju king på att laga käk) sen pratas det om eventuellt en student-bussresa till tyskland på lördag :) vilken fyllebuss :) och sen schlager på kvällen. (men visst, lumpenpojkarna kommer att saknas..)

fast en sak är väääldigt tråkig. sara har bestämt sig för att göra ett motala besök i helgen. och jag kan verkligen inte va hemma. och hanna har ju bokat tåg ner hit. så typiskt. hon som saknas så.. sara, we love you!

Kommentarer
Postat av: H2, partypinglan, puman

läääääääängtar

2007-03-06 @ 14:51:56
Postat av: sara

japps.. tråkit. har precis vart ute o druckit öl me mamma, nina o lisa. roligt snoppprat i bilen hem =) love you too girls!!

2007-03-09 @ 20:34:01
Postat av: Anonym

japps.. tråkit. har precis vart ute o druckit öl me mamma, nina o lisa. roligt snoppprat i bilen hem =) love you too girls!!

2007-03-09 @ 20:34:13
Postat av: sara

ojsan.. ölen där. haha. puss

2007-03-09 @ 20:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0