säg grattis för bövelen ;)

ja ,så blev man TJUGOTVÅ då.. ett stort grattis till mig :) åren bara rinner iväg och inte gör man något vettigt av dem? men, men. det är väl bara att klistra på smilet och gilla läget liksom :)

har haft mam, pap & syster stor på besök sen i fredags. blitt shopping, mys, god mat.. och presenter såklart! :) fast nu har de åkt hem. kylen är full, jag är mätt och inatt ska jag sova med stoooort täcke :)

tackar & niger (för det är så fina flickor gör) för alla telefonsamtal & sms idag (och vykort som jag fick i fredags, eftersom posten inte delar ut på söndagar. bu för posten!). på så vis är det bra att fylla år, alla ens nära hör ju av sig :) *saknar* första gratulationerna fick jag igår på festen (puss i pannen var liksom grejen), nästa var av mamma imorse då hon hittade mig däckad på soffan, hihi. och strax därefter fick jag den tredje.. från andra sidan jorden *ler*  sen dess har det bara rullat på.. :)


(alla ställer samma fråga, why? ..varför sa du så? är jag det? den bästa?.. blir galen. blir galen på dig! fuck!)

Kommentarer
Postat av: hannapanna

hurra nu är min Ängel ett jordår äldre...

2007-03-18 @ 20:39:48
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Ahlinho

grattis! ett år närmre döden!

2007-03-19 @ 08:38:34
Postat av: John

Grattis...
Klart vi ses i påsk
Ha det bra

2007-03-19 @ 11:55:15
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Lilla H

Balens drottning, hell yeah!

2007-03-19 @ 23:34:05
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0