småstad på schemat

jaja bullar, på torsdag eller fredag styr jag kosan mot östgötaslätten igen (så sofia, inga paket måste skickas. för jag ska terrorisera dig under hela min vistelse i motala. haha) ska bli skönt att komma norrut, bara det fina vårvädret följer med mig. så i så fall ska jag övertala mam&pap att plocka fram grillen *längtar*

jag stannar nog i norr tills efter påsk. iaf som det ser ut nu. träffa alla vänner (som är hemma vill säga. hallå?), plugga, jobba(?), sy balklänning och alla bestyr kring det, gå på barndop, tebjudning i linköping, fira systers födelsedag & hannas med ju och givetvis "ligga med hanna" med :)

och till er som undrar: nej, jag kan inte dansa vals. min älskade balpartner jag hade på förra balen var liksom inte så pigg på det där med dans. men vad sjutton, det är la bara att svänga sina lurviga som på alla andra fester :)


undra hur han reagerade?

Kommentarer
Postat av: Ahlinho

jag ska lära dig det.
men det är ju frågan om din partner kan dansa vals?

2007-03-28 @ 10:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0