var är min riddare?

jaja, jag vet. jag vet att jag varit urdålig på mitt bloggande på senaste tiden. ska försöka bättra mig :) hur som helst, vaknade inatt av en hemsk mardröm. usch! ville bara ha en famn omkring mig som sa att alltid bara var en dröm. men var var den famnen? inte här iaf.. inte ens telefonen kunde jag använda. tusan..

ska iväg till plugget strax. ska prata lite med syon om mina studier och min framtid (vilken framtid? hihi) ska bli skönt med en promenix, lite synd bara att solen inte strålar lika mycket som igår. men det kanske kommer :)

jag skulle ge vad som helst för en fika i solen, på ströget givetvis, med alla mina flickor. vill ha. ge mig. NU! :)


Kommentarer
Postat av: Ahlinho

vilken framtid? det är många som har frågat sig.
du kan säker leva på din lösaktighet. det har ju funkat för mig.
ps. min stora håriga(?)famn finns alltid till hans.

2007-03-15 @ 12:40:54
Postat av: hannapanna

usch, sitter med mina framtidspapper...känner att jag bara blir dummare ju mer jag läser..blä. Törs inte flytta till kalmar själv

2007-03-15 @ 13:01:41
Postat av: Gustaf

Nemen kolla! Ahlin är du här och skriver?.. snackade ju just med dig! Skaffat hår?

Du får ta en kopp Kvällsro innan du lägger dig Helena, för då sover man som en klubbad säl!



2007-03-15 @ 22:04:35
Postat av: Ahlinho

skaffat åh skaffat men för söker odla men det går inget bra, är född naken dö naken.

2007-03-16 @ 15:57:41
Postat av: Gustaf

Du får väl testa Regain. Det ska ju tydligen ge ganska bra effekt på huvudet iaf, men slutar man använda det så trillar hela skiten av har jag hört ryktesvägen. Jag vet dock inte hur bra det biter på övriga kroppens hårväxt. Jag tror att det är värt ett försök! Kör så det ryker!
(Helena, du får ursäkta att vi anväder din gästbok för att chatta, men Ahlin är ju aldrig inne på MSN.)

2007-03-16 @ 20:35:34
Postat av: Gustaf

Nu kom jag iofs på en sak här... Regain, det betyder ju "återfå"... det gäller nog att man har haft hår innan och sedan förlorat det... ne, får klura ut nåt annat.

2007-03-18 @ 17:39:51
Postat av: Ahlinho

får köra en hårtransplantation på bröstet.
pengar är inget problem. då frågan hur mycket ska man sätta dit?

2007-03-19 @ 08:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0