bakismat

vilka goda varma mackor (som jag sa, bakis -> varm mat) jag precis gjorde (ja, som jag gjorde. ni läste rätt. hihi). en tomatskiva hade gjort det ännu bättre. men det är ganska tomt i kylen på grönsaker eftersom vi käkade tacos igår.. men supergoda blev de iaf! fast tog mig nog lite vatten över huvudet när jag gjorde två. hade räckt med en. men man vet ju aldrig med bakishungern.. :)

appråpå det där med mat, bakismat. jag förstår inte. idag har jag haft sug efter typ feta röror, så som räkröra och liknande. det brukar jag aldrig ha? och så har jag hällt i mig flera klunkar fruktsoda och det händer verkligen aldrig.. aja, se vilken effekt rödvinet har.. hehe..

har nu lugnat ner mig några hekton och ska snart iväg på godegårds marknad med sära & rullis :) världens finaste pinglor, alla kategorier! :)

Kommentarer
Postat av: HannaPanna

du är finast ängeln!

2007-05-01 @ 17:50:19
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0