bli assistent?

"glöm inte bort att du har en tid hos tandläkaren den 20 juni, kl 8.30"

jag har ju sagt det många gånger. jag borde bli assistent, sekreterare eller något i den stilen. jag håller alltid (nå, för det mesta) koll på tider & datum. jag tycker om att planera och ha allt under MIN kontroll..

igår blev jag kallad för "min sekreterare", saker som "ta det med mig sekreterare" kom på tal. haha. men nu när jag tänker efter så skulle jag faktiskt tycka att det var ett ganska roligt jobb.. men bara om man fick jobba åt någon heting, som typ daniel meade i ugly betty, eller åt en riktig piffig liten dam.. som ehh.. står helt still. hehe.

Kommentarer
Postat av: gissa?!

det skulle du aldrig palla, gumman =P haha.. snacka om press

2007-06-01 @ 00:16:22
Postat av: Ahlinho

du kan bli min assistent (eller min fru det är samma sak). för jag har ingen koll på någonting.

2007-06-01 @ 08:28:59
Postat av: Anonym

hihi.. pullan min!

2007-06-06 @ 14:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0