borde vara alkolås på mobilen..

som vanligt vaknar jag med tuppen såhär dagen efter.. alla andra ligger hemma (eller borta i någon annans säng, hihi) och sussar sött. men inte jag inte. klart att jag ska vakna vid sju.. suck! och inte nog med det.. kände verkligen behov av bakfyllemjölken idag, men den var typ slut? hallå? alla vet att jag måste ha varmt käk & mjölk dagen efter *asg*

som rubriken avslöjar så har jag återigen ångest över mitt sms:ande på fyllan. att jag aldrig lär mig! och var får jag allt ifrån? helt sjukt! jag måste bättra mig på den punkten.. eller sätta in ett alkolås :)

gårdagen var annars trevlig. satt först hemma och pimplade rödvin alldeles själv. "det är lättare att dricka vin ensam än i flock" haha. sen vidare till sara där det var fullt hus av släkt & vänner. drack lite mer vin och efter midnatt cyklade vi upp till hugo för att kolla läget. big mistake, big!

idag mår jag som jag brukar efter en kväll med rödvin. ajaj.. blir nog godegårdsmarken sen med sara (om hon nu vaknar någon gång. sömntuta! jag har redan ringt och tjatat en gång.. stackarn!) men först: våra bästa år :)


image83

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag behöver också alkolås! Belive me! Vi är grymma på fyllesms då och jag ;)

2007-05-01 @ 13:12:24
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0