en dag som alla andra.. eller?

sitter just nu i skolan och är äntligen klar med min powerpoint-presentation. är iaf hyfsat nöjd, orkar inte sitta här mer nu och pilla med den. den blir ju ändå inte betygsbedömd. annars skrev jag iaf vg+ på det andra provet. men är lite tveksam till ifall resultatet verkligen blev rätt. för jag VET att jag svarade rätt på den frågan, men datorn rättade konstigt. men, men.. jag är ju ändå kenths favorit elev :)

nu ska jag hem och bädda sängen (det var brådis i morse, hihi) och sen titta på våra bästa år. spännande nu ju. efter det blir nog att göra det allra sista på hemtentan, plus lite annat.



ska jag eller ska jag inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0