esc-final.. skratta eller gråta?

som sagt, jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. vad liksom hände? jag hade mina favoriter: sverige  (såklart), finland, ukrina & ungern.. men så går det där stolpskottet och vinner? HUR?

var iaf en super trevlig kväll på sommarstaden annars, och det tackar jag emma & fräsy för. (kristian luuk är rätt het, gyros är gott och jag är sjukt impad av att sexsnacket kom redan efter en klunk vin.. hihi. :)


imorgon kommer mitt hjärta sara ner och hälsar på mig. ska verkligen bli hur fint som helst. hänga på stan, i parker (om vädret tillåter) och på uteserveringar! blir nog en sväng in till lund också, mysmys (har jag sagt att jag älskar den stan? hihi)



 
 jag är nöjd. jag är så sjukt nöjd.. (inte med esc-finalen alltså, något heeeelt annat *ler*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0