falafeldjuret


i lördags blev det pizza i "pildammsparken" (jovars, thihi) sen blev det mys och "buzz" på sommarstaden. malin, jag & nena kanske inte var bäst, men vi försökte iaf och det är ju det som räknas i det långa loppet.

hela söndagen var jag en duktig tös och satt med plugget hela dagen. minns knappt ifall jag ens åt något?

igår blev det ännu mera kunskapsspel. tp med sara & johanna. och kan bara säga att jag överträffade mig själv och vi låg olidligt lika vid slutet.. jag kom tvåa iaf (inte så lätt när man endast har sportfrågor kvar..)


nu ska jag fortsätta plugga lite innan det blir tv. är så grymt sugen på falafel.. kanske ska jag bege mig ut och leta efter falafeldjuret.. har hört att det lever där kebabdjuret bor :)

näevars, lite kaffe så är jag nog fit for fight sen..

Kommentarer
Postat av: HannaPanna

akta för stark sås och vitlök...farlig kombination

2007-05-08 @ 22:14:15
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Anonym

Sommaren 2007 = Johanna & Helena i Göteborg :D

2007-05-11 @ 22:34:33
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0