förfesten som aldrig tog slut..

i lördags blev det födelsedagsfest på rönnen. hell yeah vad sjukt roligt det var. gick dit med lite knepiga känslor inför kvällen. rönnen har ju en tendens till att spåra ur.. och det gjorde den väl även denna kväll, haha, fast på ett bättre sätt än vanligt :)

först samlades jag, malin & nena här hemma för lite tacopaj. när partymusiken var bränd och klar begav vi oss by bus till rönnen (ibland undrar man hur folk tänker när de går till frisören? eller vad frisören egentligen tänker? hallå?) ingen fest i hissen denna gången, men vi överlevde..

upp på plan 4:a kom festen kom igång rätt fort. vi kastade popcorn som fjortisar, fotade, dansade som slampor (om man bortser från fågeldansen som var kvällen höjdpunkt. alla på dansgolvet. vilken syn! och för att inte glömma ljuva sextiotalet), födelsedagssång, camping i korridoren och firade midsommar med housegänget.

kommentarer som slår högt:

- bor ni här? - nä, vi bara kissar här!
- vad gör ni? - vi har ju housekväll! koackackka, koackackka!
- mer vuxen. mindre söt. (what?)
- jag vill ha dig inatt. puss!
- vad är klockan? - 01.40! - ha, du skojar, hon är 00.40. - nä, hon är 01.40!
- jag vet en dansk serie! - jaha, anna phil? - nä, snapphanarna! *haha*


sjukt rolig kväll iaf. och det har jag många att tacka för. housegänget & min finfina nena. och har kanske en till att tacka för en trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0