idag får min kamera komma hem, äntligen!

ska strax bege mig ut på en morgonpromenix till ica och hämta min kära kamera. när jag ringde till netonnet så sa de att de skickat tillbaka kameran redan 15 maj (vi skickade in den typ 10 maj) och sen dess har den varit på villovägar. så nu anklagar jag istället posten för dålig service. yes, äntligen min kamera! HURRA!

får se om det blir någon picknick + bad idag. såg nämligen på en senare rapport om vädret igår, fast på 3:an, och då sa de att det skulle regna? hmm.. jag har aldrig riktigt litat på 3:ans väder så jag håller tummarna för 4:ans rapport :)

nu ska jag bara svida om lite, sen hämta min efterlängtade kamera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0