jag blir bara bättre och bättre

igår blev det mest plugg hela dagen. men när kvällen kom kände jag mig lite ensam så då knallade jag bort till johannes där resten av grabbarna satt. vi tittade på repmånad och tjötade.. gick och köpte falafel, så sjukt god den var. mumma!

idag vaknade jag tidigt, men började jag plugga direkt mån tro? näe.. jag log och halvslumrade hela förmiddagen. sicket slöseri med pluggtid. fuck. men men.. blir att sitta i natt istället.

har också varit duktig och tvättat idag. så nu luktar allt sådär nytvättat och gott :) imorgon blir det städning och plugg.. iaf fram till kl 21 då syster kommer. ska bli mycket trevligt :)


sara, jag saknar dig som en tok. och givetvis alla andra brudar också!

Kommentarer
Postat av: sara

så ska det låta baby!! snacka om mysiga grillkvällar o nattdopp vi ska ha i sommar. ses snart. puss o natti.

2007-06-01 @ 00:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0