jag hatar fejkgodis!

jag älskar ju de där bubbelfaskorna som är rosa & blå (även de som är bruna & gula - colasmak, mums!) men jag gillar verkligen inte deras fejkgodisar! varför inte behålla de som är goda?! visst ser jag skillnad på dem, men ändå tvingar jag mig att alltid köpa en fejk varje gång (om inte orginalen finns vill säga) bara "därför att". åh, blir så trött på mig själv.

min plommongruka johanna ringde förut. så härligt att höra hennes röst igen, fast den var en aning annorlunda på grund av hennes förkylning. men lika uppskattad för det. hoppas vi ses nästa onsdag. jag längtar! :)

imorrn hoppas jag på bad & picknick, men vi får se. det mesta hänger ju på vädret. men enligt metrologen på 4:an kunde det bli upp mot 22-24 grader i söder :) hell yeah vad nice! dock inte så mycket sol, men värme.. alltid nåt ;)

måste ringa netonnet imorrn med ju. måste fråga vart min lilla kamera har tagit vägen?! den skulle ju bara in till doktorn och vara borta ca 7-10 dagar, nu har det gått 20! är det vad vi kallar service? näää va?


nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i tråkboken. fast jag har ju kapacitet, det har jag fått höra både en och två gånger idag. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0