mer hemtenta

suck, jag tycker verkligen inte om det här. men antar att det inte finns så mycket att göra? men skönt att jag slipper sitta i skolan hela dagen iaf. ska se om jag kan låna nenas dator lite (för hon kommer till malmö idag, jippie!) annars får jag åka dit imorrn och sitta hela dagen.

får se om jag hinner med nenas vernissage idag eller om jag måste skippa det. vore ju riktigt roligt! men någon har sagt: plugg går före allt annat just nu. suck. hela söndagen kommer jag iaf spendera framför datorn. ett teoriprov, ett vg/mvgprov & powerpoint presentation på måndag. bajs. varför lär jag mig aldrig att planera bättre? jag som är en hejare på det annars, men inte när det gäller plugg..

och den här nedrans hemtentan, den ska vara klar senast imorrn. det måste den vara! för sen ska jag sätta tänderna i etikuppgiften.. för nästa vecka är sista veckan, sista veckan! ssss...ommarlov! :)

jag har sån beslutsånget över nationaldagen. det ska tydligen vara någon slags återförening i vadstena då. men jag vet inte om jag varken kan eller vill åka dit (förra året var mindre lyckat. hej vättern!) men sen har jag fått tider på statt också. fuck! jag behöver ju pengarna, men vill jag åka hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0