plastic is fantastic.. or not?

var iväg och hämtade min kamera men när jag kom hem och hade slitit upp den, min iver gick inte att hindra. då ser jag att det inte är "min" kamera, utan en annan. märkte först lite småfel på själva förpackningen men det var ju ändå samma kamera (fast med en del förbättringar/försämringar).

så nu har jag en ny kamera. fast den ser så sjukt plastig ut, och den känns ännu värre *suck* men jag har fått ett nytt batteri iaf, och det är positivt. fast jag har inte riktigt bestämt mig ifall jag gillar den här bättre eller om min förra ligger mig varmast om hjärtat. hmm? antar att jag får vara glad att jag ens fick en ny utan att betala ett öre.. men hade nog hellre velat ha min gamla.. fast lagad. eller?


bajsväder idag. eller än så länge är det ändå rätt okej. rätt skönt ute, en aning kallt kanske. och så misstänker jag att regnet hänger i luften. bye bye picknick-tankar.. hmm.. vad ska jag då hitte på idag? kommer du?! :)

Kommentarer
Postat av: sara

miss you baby!

2007-05-31 @ 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0