sluta skriva blogg?

ja, det är iaf vad vissa tycker. men jag struntar totalt i vad de säger. jag skriver ju inte precis för för hans skull. jag vet att jag är larvig nu och skriver detta här (som han så fint sa att jag borde sluta med!) men en del saker som sades kändes inte alls roliga. kanske stämmer till viss del, det gör det säkert.. men hallå, göra sådana påhopp? hur som haver så var det inte alls roligt som sagt..

hade sjukt svårt att somna igår. men tillslut (efter mycket tjat!) så somnade jag kanske mellan kl 07-08 nångång. alltid något. sen dess har jag käkat frulle och pluggat lite.. och det är väl det som står på dagens schema. plugg alltså. vid 15-tiden sätter jag mig på den urtrista bussen ner mot södern. ska försöka plugga lite på bussen. lite synd att de inte har eluttag och så, så man kan använda datorn, men jag får läsa lite i boken istället.

strax in i duschen. sen testa klänningen och efter det packa ihop mina saker.. sen som sagt, pluggtime!


blev alldeles fylld av minnen när jag såg honom. vem var det jag såg? jag vet inte. men jag mindes. oyes!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Klart du inte ska sluta skriva blogg. Vad ska jag då läsa om dagarna? :P

2007-05-21 @ 12:27:06
URL: http://snigeln.blogg.se
Postat av: Johanna

Snuttan, vi lär nog ta en telefontid snart och prata lite skvaller för nu har det gått för långt när jag inte hänger med på bloggen :P Puss

2007-05-21 @ 22:10:28
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0