sommar i söder

tjiho! det är så sjukt underbart väder ute.. och vad gör jag? sitter framför datorn! pucko får jag allt lov att kalla mig själv. men ett litet plus i kanten för att jag var uppe tidigt och gick en liten, liten promenix. the walk of shame? näedå :)

igår vare fest, drack lite vin och tjötade med vänner. trevligt, trevligt.. var ju ett tagsen man såg de prickarna. påväg till festen var det förresten en fågel som bajsade på min tröja. luktade apa. så framme på festen vare bara att plocka fram sin husliga sida och börja handtvätta :)

tur att fågeln inte bajsade i huvudet.. som på vissa andra *asg*

ikväll blir det nog lite parkhäng, öl och fotboll.. om vi får bestämma! annars blire fest på rönnen eller någon annanstanns. ni löser sig, det lööööser sig!  men jag är helt klart hänga-i-parken-kåt :)



bad girl?

Kommentarer
Postat av: Jessie

Absolut inte bad girl, mänsklig vill jag mer kalla dig. ;)

2007-05-05 @ 23:16:35
URL: http://snigeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0