tvättids-snyltare ;)

eftersom nena och jag smög ner igår kväll, eller snarare i natt, och smygtvättade lite så behövde jag inte knalla upp kl 06 och smygtvätta idag. jag kunde sova ända till 08!! nu är iaf all tvätt ren och min säng är nybäddad och doftar sommaräng :) jag längtar redan tills jag får krypa ner där.. lite tråkigt att jag inte har något sällskap bara. men desto mer plats åt mig, yeah!

idag står det hemtenta & annat plugg på schemat hela dagen, ska verkligen plugga stenhårt så jag kan ha hela dagen imorgon ledigt. gå på stan med brudarna, kanske lite park-häng och så festilifest & kb på kvällen. men är jag duktig idag och får några timmar över ikväll så knallar jag nog till cubacafé och kollar in det, ser så mysigt ut!

idag ska jag nog göra lite extra god mat. rostade rotfrukter/grönsaker & lax står högt på tankelistan. kanske göra någon tsatziki (stavas hur?) till. eller så kanske en paj. paj är ju alltid gott :)


du får den som egentligen vill säga nej att säga ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0