utslagen

till alla er som frågar och undrar om jag aldrig sover.. jag kan svara med att idag har jag legat utslagen hela dagen. sovit, sovit och åter sovit. hade kanske lite att ta igen? annars berodde det nog på min skallebank. blä!

och nu börjar jag återigen bli trött. konstigt. vart tog den här dagen vägen? blir iaf att läsa lite innan jag kryper ner ordentlig i sängen. inget vidare roligt, men ett måste. läsningen alltså. visst, jag kan inte påstå att jag längtar efter att krypa ner i sängen heller.. den är liksom tom(!)

jag har insett att  jag inte klarar av att leva enligt min gamla livstil. onyttig mat. nu får det bli skärpning. en liten (eller kanske inte så liten. hihi) mage börjar titta ut. och nej, ingen bebis här inte. bara en mage..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0