ytterligare en vecka

jo tjena, vad roligt. bajs! bajs! bajs! men finns inte så mycket jag kan göra åt saken nu iaf. och egentligen är det så, så kan jag inte göra så mycket åt nu i efterhand iaf.

varit duktig och städat iaf. men har inte bokat någon tågbiljett än, gör det senasre och hoppas på lite sponsring av mam&pap *hehe* men nu borde jag fortsätta med läsningen här så jag har kvällen fri. onsdag ju och denna gången ska jag inte glömma bort det :) hehe.


varför frågar du mig? "jag ska träffa honom om några minuter".. det kändes, det kändes i magen.

Kommentarer
Postat av: HannaPanna

Dumma TIS (kodspråk). Tänker på dig stumpan

2007-05-02 @ 19:56:56
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0