dålig rubrikfantasi

vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. har inte hänt speciellt mycket. usch vad jag hatar sådana här dagar. jag måste hitta på nåt kul att sysselsätta mig med. träningen ska komma igång nu, för nu är jag iaf fullt frisk igen :)

inatt hade jag svårt att sova som vanligt. så jag tittade på "andra avenyn", ingen höjdare.. men det funkade iaf. såg sju avsnitt, sen tror jag att jag slocknade. klockan var framåt kl 05 när jag kollade på klockan sista gången. suck!

morgondagen är fortfarande väldigt oklar. men jag betvivlar att jag kommer få finbesök iaf, tyvärr. hade nog varit bra, eller det hade varit bra. istället så tror jag att jag kommer ha lite fest iaf. så vill du joina - hör av dig! :) och blire ingen fest får det väl bli nåt annat?! suck.. jag vet inte, helgen lockar inte alls lika mycket som för en vecka sedan. kanske beror det på att hannapanna blivit sjuk (no hard feelings, alla kan vi bli sjuka! se det som nåt positivt - jag kommer sakna dig!

men jag ska iaf ta en tur på stan, besöka bolaget och lite sådant. kanske sätta upp lite lappar om fest. haha. nävars.. riktigt så illa äre inte.

småkidsen var på besök idag. olle såg ut som en riktig knubbig liten snobb, haha. men han är sötast i världen iaf, tillsammans med sin storebror då vill säga. åh, mina små skatter! <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är inte lätt att hålla reda på vilka sidor man hittar sånt man tycker om. =) Det var inte hos mig du hittade "love", ringer inte heller någon klocka om vilken blogg det kan ha varit. Myfirstroom.se har många väggdekorationer som man kan beställa så kika in där. Kram Maja

2007-11-17 @ 08:08:53
URL: http://cactusvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0