dawson & joey

hihi, min nya drog (efter days of our lives då): dawsons creek. för en gångs skull en serie på tv4, yes! en kanal som alla har! fast dumt klockslag iof. men äsch.. ;)

idag har jag fixat (lite!) inför festen på lördag. ringt sören och fjäskat, betalat stugan, uppdaterat inbjudningslistan och pillat lite med några andra listor. jag är fruktansvärt glad att ha hanna, hon har varit världens bästa "fest-partner". speciellt nu när jag legat sjuk. ni anar inte, hanna är bäst! <3

förutom varit duktig med festplaneringen har jag varit utanför dörren (hör & häpna!) och skjutsat mor till en 50års fest. eller fest och fest? mottagning kanske? det var iaf skönt att få andas lite ny luft, så ikväll blire en kort promenix. yes! :)

Kommentarer
Postat av: fröken H

världens bästa H1

2007-11-07 @ 19:15:18
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0