emma green, inte gren

i fredags blev det ett varv in till linkan för lite festerier. ahlin den snälla gossen hade ställt till med fest för vår skull (ibland är han bara för söt) blev en helt ok fest/utång. inte den roligaste, men absolut inte den tråkigaste. även om jag var en big loser på kvällens vad. bajs! (men även jag har mina gränser) sen var jag nära på att svimma på burger king när vi köpte nattamat - otäckt.

innan vi var kördugliga dagen efter tog hanna och jag en sväng på linköpings gator och torg (tja, vi gick minsta möjliga men ändå) tillslut parkerade vi oss på gjingis i en timme (eller två?) för lite dagen efter-buffe, smaskens! på färden hem mot motala lekte vi med döden - bensinen var inne på sista droppen, men va tusan gör man inte för lite vardagsspänning? ;)

igår då? jomen självklart blev det partiparti då också, är man partyprinsessa så är man. haha. dock dålig uppslutning på förferren men jag och hanna brukar klara oss fint själva, och likså denna gång. vi spelade t.ex. tp över msn/webcam med en alldeles för smart pojk. men tro det eller ej, det var faktiskt jag som plockade hem 1:a platsen (ni behöver inte ens fråga - givetvis barnfrågor!)

lite senare intog vi våra(?) platser på ett ganska så trist harrys (tja, inte jättetrist, men ingen höjdarkväll). det är sjukt. det var MYCKET roligare förra helgen. och då var det helgen innan löning på årets kanske sämsta partymånad? men men, hanna och jag gjorde det bästa av situationen och bestämde oss för nattamat. och på dk var maten lika superb som alltid :) "nä, det är inte jag. det är min bror" haha.

imorse kl 8 väcktes jag av en söt pojke kröp intill mig i sängen, mys. inte var dag det händer :) men kruxet (givetvis finns det ett sådant) är ju att det var min systerson som är 6 år. bajs, men han är söt ändå.

idag är det julskyltning, så dagens stora fråga är: gå eller inte gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0