frödinge ostkaka - me like

nu har jag tagit mig i kragen och bäddat sängen, städat undan alla snorpapper & lite annat, klätt på mig, vänt på tvn och förflyttat mig till soffan. skönt med lite ny "utsikt", haha!

till kvällsmat blev det ugnstekt lax, pressad potatis (jag fattar fortfarande inte grejen med det?), skagensås och god sallad med favoriten fetaost. och nu till kvällskaffet serverades det ostkaka, mums! helt okej för att vara en söndagkväll :) jao, maten igår var inte fy skam den heller, speciellt inte kräftsoppan som vi fick till förrät.

jag hoppas på att vara på benen imorn (jo tjena, drömma går ju) så jag kan göra lite nytta. har sjukt mycket plugg som jag ligger efter med. ett mejl till mina lärare är ett måste! planen var ju att dunderplugga efter kryssningen men då åkte jag ju på den här skiten och sen dess har liksom inte orken funnits..

sen finns det grejer som måste fixas till helgen också ju. partytime! hoppas att det blir lika roligt som sist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0