god morgon världen!

vaknade och tittade på klockan, tjena mittbena! klockan stod på kl 11:30, vilket innebar att jag måste ha sovit mellan kl 03 tills dess. jag blev riktigt glad och kände mig genast bättre.. tills jag skulle upp och borsta tänderna. då kom hostattackten som legat och väntat hela natten, hujedamej! men känner mig iaf lite bättre än föregående dagar.

kanske borde ta tillbaka de där orden, för det innebär ju att jag måste sätta tänderna i lite plugg. fuck! men jag borde verkligen göra det. kanske inte ska ta ut mig helt, men iaf bläddra lite i böckerna ;)

nu blir det strax lunch (läs: frukost) sen en välbehövlig dusch.

Kommentarer
Postat av: anna

Där ser man =)Inga barn på g då? ;P

2007-11-05 @ 14:25:04
URL: http://minasenastetankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0