" gör du inget annat än festar? " ;)

blev ingen lunch idag som planerat. istället blev det fika på hemmaplan. hjälpte sedan min syster med sin outfit tills på lördag (läs: jag var snäll och öppnade min garderob. haha)

blev ytterligare en fika på stan sen lite senare. eller fika? jag och hanna tog varsinn kopp te/kaffe. det var en trevlig och välbehövlig pratstund. hihi. jag gjorde dock kanske bort mig när vi var på lindex då jag utbrast att det var sjukt längesen hanna & jag umgicks i helt nyktert tillstånd (om man bortser från bakisdagar..) haha. inte lätt när det är svårt och man är liten och kåt.

planeringen för helgen är i full gång. helgens tema/ledord: "fältet är öppet, så öppet!" blir utgång i linköping på fredag (snälla, kan vi skippa morgondagen?) och sen blire motala & harrys på lördag. kan inte bli annat än galet ;)

hanna, du vet att jag gärna ställer upp och skjutsar dig va? *blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0