jag bara babblar en massa strunt

ikväll har jag haft myskväll med mig själv. mitt bakissug efter vitlök kom smygande så jag fixade lite tzatsiki, gruk- & morotstavar, mums. och till det, givetvis en flaska bubbel :) sen har jag suttit med datorn i knät och tvn har visat en salig blandning.
just nu: sagan om ringen.

idag hittade jag en väldigt het och snuskig(!) novell här på nätet. gasch, jag kunde verkligen inte slita mig ifrån den. så det är väl bara att inse, ska jag läsa, så måste jag läsa snusk. annars somnar jag. och jag kan lova er, jag var riktigt långt ifrån sovatankar.. möjligen sängtankar, men inte sovatankar. nep. haha.

i huvudet är planeringen för kommande helger i full fart. olika förslag på outfits, transporter, packning, dryck och sånt där. jag älskar ju att planera, hihi. framför allt skriva listor på allt, och om allt. packlistor, förslagslistor, för- & emotlistor... men nåt jag har grymt svårt att skriva, det är önskelistor. men har iaf kommit på två (rimliga!) saker jag önskar mig av tomten i år:

önskelista 2oo7:
1. ny mp3-spelare (min gamla har gått sönder, suck)
2. ett nytt kamerafodral (mitt rosa sjunger verkligen på sista versen)

..sen har vi ju alla dessa orimliga grejer som man alltid önskar sig. haha. men min familj är ingen familj som slänger ut flera tusen kronor på klappar, det har vi aldrig varit. men i år drar vi åt pengapungen lite extra. och efter lotteri ska jag bara köpa en julklapp, till syster mellan. eller tja, småkidsen lär väl får stooooora högar med klappar. man ska ju inte straffa de små bara för att vi lite äldre är tråkiga. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0