jag borde.. men orka!

borde plugga idag. har för mig att jag har prov på onsdag? jag hoppas verkligen att jag virrat till detta nu och att det inte alls stämmer. men ni som känner mig, ni vet ju att jag brukar ha koll på det mesta. så provet, det stämmer säkert. suck.

blir nog ingen julskyltning idag. vädret tilltalar inte ett skvatt. regn och blask, nejtack. då är det mycket bättre att sitta hemma med en kopp te och lite dåliga filmer. tycker åtminstone jag.

måste bara berätta, en vän till mig hade varit ute och svirat igår, hittat en hunk(?) och sedan följt med honom hem för lite dåligt(?) fyllepippande. och nu idag när hon skulle gå hem från hunken, så insåg hon att hon var helt vilse. haha!

Kommentarer
Postat av: Lii

jag har också en rolig historia! :) en kompis till mig blev ganska på örat i somras o vaknar upp i (vad hon tror är) sin egen säng. stapplar till kylskåpet, dricker vatten och går ut på balkongen.
när hon slår upp ögonen ORDENTLIGT så hajar hon till och inser att hon tittar på sitt hus, några hundra meter bort...
hon var alltså itne hemma. hihi :D

2007-11-25 @ 17:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0