jag önskar att du var här

när jag igår kom hen efter bravaderna i lkpg var det bara en sak som fanns i mitt huvud - sängen  (blev ju inte så mycket sömn i fredags) och i den har jag i stort sett legat sen dess. dock knappt sovit efter som jag hostar, hostar och hostar mest hela tiden.

ringde min käraste vän och fick en fet utskällning för att jag gått på fest när jag är så sjuk. haha. fast fick också kommentaren "du är ju så jävla dum, du får skylla dig själv."

och jag var nog riktigt klantig som gick på fest, det ska jag nog erkänna. men jag hade ju roligt, och man lever bara en gång.. så sak samma. lite hosta har väl ingen dött av, eller? känns iof som om jag ska hosta upp mina lugnor varje gång men..

på grund av min sjuka (jaja, jag skyller ifrån mig) så har det inte blivit nåt plugg eller träning på väldigt länge. måste ta tag i det där när jag blir frisk. jag ska inte bli något slapparsle bara för att jag varit lite sjuk, nejnej! om jag orkar ska jag försöka läsa min (superdåliga!) bok, men det är inte särskillt lockande.

nu blire idol-reprisen. åh, jag vill bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0