motivationen är som bortblåst

sen jag blev sjuk har jag inte haft den minsta motivationen för att plugga. och det verkar fortsätta så tyvärr. ska ta ett lite snack med min lärare imorn. det är tur att jag har ganska lång tid på mig, hihi. slö som jag är...

usch. idag har jag inte gjort något vettigt. eller, jag tog ju iof emot en viktig leverans, men det är också allt. finns tusen andra saker som jag borde göra: städa, tvätta, plugga, träna(?) och massa annat. men jag tar liksom inte tag i det.

utan istället går jag bara omkring och dagdrömmer. målar upp fantasier, river ner fantasier, bygger upp, river ner.. ja, typ så. jag blir helt virrig av detta. jag vet ju att ingen av dessa fantasier är verklighet eller någonsin kommer att bli verklighet. det slutar väl upp som alltid annars.. som ett enda stort trassel som inte går att reda ut.


fuck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0