på bättringsvägen?

ja, jag tror det iaf? fast iof, det har verkligen gått upp och ner hela dagen. fast värst vare mellan kl 15-21 då jag desutom var datorlös, hihi. det är väl bara att erkänna, suck: ja, jag ÄR beroende av datorn!

jag hoppas iaf på att vara ytterligare lite bättre imorn så jag orkar en sväng på stan. jag hoppas att det även blir en fika. har inte varit och fikat på evigheter. fast borde spara slantarna, har just insett att december kommer bli en dyr månad. inte bara med klappar (de har vi dragit ner på i år) men det är mycket fester & småresor planerade. oslo, örebro, lund, malmö.. kanske nån mer?

på fredag är det lunch med brudarna. jag längtar! sara kommer ju hem, min sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0