på promenad genom stan

idag har varit en ganska lugn dag. sov länge, alldeles fööör länge. men jag hann iaf med days of our lives, haha. efter det låg jag kvar i sängen och zappade på tvn. fast där emellan åt jag även lite frulle :)

mamsi & jag tog en promenad förut, det slutade med att vi hamnade på m-blommor. köpte lite nytt, vilket var nödvändigt eftersom mina växter håller på att dö (haha, och vems fel är det?). blev två vita orkideer och två nya krukor, kommer nog bli finfint.

när vi kom hem så kurrade magen rätt så mycket så mamma & jag gjorde någon sorts ugnspannkaka med skinka, broccoli, tomat och lite så. gott blev det. och under tiden vi fixa med maten så smutta vi på lite glögg :) julkänslan smyger sig fram...

Kommentarer
Postat av: fröken H

på torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst...
Jag vill ha fredag idag ;)

2007-11-22 @ 21:09:00
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0