promenix

var ute på en lugn och fin promenix förut. kände att jag verkligen behövde lite frisk luft (lite jäger hade säkert också fungerat, haha) var skönt att komma ut, men känner mig hemskt trött & hostig nu. suck!

när jag är sjuk så har jag en tendens till att bli väldigt lättretad och gnällig. "pilla på mig..", "nää.. bort!" är saker som ofta kommer ur min mun när jag är sjuk. haha, jag är verkligen inte lätt att leva med.. (appråpå svår att leva med. på kryssningen kunde jag bara inte bo i en stökig hytt. nej fy. hihi)

nu blire sängen och insider, som ikväll handlar om sex-/nakenbilder på nätet som någon annan idiot lagt upp. alltså shit, och jag som gnäller över bilder där ens min kanske är ful, hållningen eller om man hånglar med fel kille.. men tänk, ofrivilliga nakenbilder. usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0