sjukling går på maskerad

efter många om och men i fredags så bestämde jag mig för att trotsa sjukdomen (nu i efterhand kanske jag ångrar mig?) och gå på fest/maskerad.

jag tog brum och körde in till lkpg för att möta upp gustaf/sixten. vi fixade lite och efter en stund begav vi oss till zeb/peggy för lite förfest (riktigt obehaglig(!) promenad dit). på förfesten fann jag en himla trevlig melan/kanin som jag höll stadigt i under kvällen. hennes karl fredrik/prästen var också riktigt nice, likaså gorillan. eftersom kaninen var lite kräsen med drickat så blev istället jag full på hennes ranson ;)

vi knallade sen vidare till korridoren/festen/maskeraden (som låg.. vart?) där det redan var massa med folk. vi tänkte på sittplatser så vi (sixten & peggy) tog med sig en egen parkbänk, klockrent! hur som helst, vi välkomnades i dörren av värdinnan stina/bananen. jag intog en plats i röda fotlöljen och där spenderade jag större delen av kvällen eftersom jag var lite "seg" (läs: förbannat sjuk)

under kvällen fick jag x antal komplimanger för min outfit. alltid roligt, speciellt eftersom jag & mamsi knåpat ihop dräkten alldeles själva. det var en riktigt kul kväll trots min sjuka :)

kvällens bästa:
mina två losers till ragg. sverker olofsson (bästa utklädnad enligt mig), mina nyfunna vänner melan & fredrik. weekend? gratis dricka för den som inte är kräsen. att dricka genom näsan. gustaf & zeb. han som visade snoppen! anna bjöd på frulle dagen efter.


image246
image244image243image245
(lyckades tyvärr inte fånga kaninen på bild, suck!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0