vinet är slut . . och jag är en slut

sitter här och har ett ganska så jobbigt samtal med en vän. och så har jag en jobbig huvudvärk.. vet inte om de beror på min väns och min diskussion eller på allt vin jag hivat i mig (antagligen det sist nämnda).. suck!

imorgon ska jag luncha med syster mellan, kidsen & min mor (vi luncha idag med. hade en välbehövlig mor&dotter-dag. skönt att veta att det finns dom som älskar en vad som än händer och sker) och efter lunchen ta en kortis på stan och byta en tröja. jag önskar så att paljettkjolen fanns kvar på h&m, men icke..

imorgon ska bli en bra dag, oj förlåt.. idag ska bli en bra dag.

jag saknar & behöver mitt mongo!

Kommentarer
Postat av: fröken H

mitt hjärta då... jag gör allt för att du ska vara glad. Det vet du va? Kan till och med laga cinderellabuffé även om jag faller ihop av utmattning efteråt

2007-11-21 @ 10:13:25
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0