alla knullar på hotell

ja, det var iaf vad jag & nena kom fram till i söndags. hihi. och jag kan nog instämma, har ju trots allt städat hotellrum och hittat x antal kondomer.. till exempel hittade li en idag, som jag (JAG!) fick plocka upp.. bara för att jag hade handskar, hihi. mina rosa handskar is the shit!

har annars varit en ganska tung dag på jobbet. en behövlig storstädning! efter jobbet gick jag & li och bokade tid för en coach-tid på gymet, sen knallade vi till stöget för en bit mat (läs: lunch, kl 17. haha.) och sen bytte jag ströget & käk mot hugo & te. och efter en mätt mage brummande jag hem och där fanns syster stor på besök, trevligt!

nu ska jag krama kudden, blir jobb imorn med (..och resten av helgen) och efter det blire familjemiddag & mys! kanske är jag duktig och pluggar lite med? tveksamt, men kanske.. men troligtvis inte. men det låter iaf bra, haha! :)

Kommentarer
Postat av: lii

min första tankte är: vad duktiga dom är som annvänder skydd!

hahaha. godnatt!

2007-10-18 @ 23:25:36
URL: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0