äntligen , mot lund

men först en liten uppdatering om dagen. herre min ge vad knepigt det var på jobbet idag. israelser överallt, säkerhetsvakter överallt, bajs överallt! och jag vet inte hur många gånger jag har fått le vackert och berättat mitt namn. snuskon! men lite läskigt, varendra vrå har blivit genomsökt.. men vi har också jobbat på så sjukt bra, och jag har flera gånger legat dubbelvikt på golvet av skratt. hihi.

efter jobbet bokstavligen sprang jag och li på stan (ja, det regnade ju så förbaskat) och så tog vi en snabbisfika. vi tyckte vi var värda det efter dagens slit. hemma i bergsätter blev det sen käk och packning för . .

. . imorgon, IMORGON, åker jag till mitt älskade skåneland. och jag misstänker att denna lilla trip kommer innehålla det vanliga som händer i ett "skåneliv" - supa, knulla & åka hiss (tjaa, inte sån hiss.. utan vanlig hiss. hissfest igen? ja tack!)
GE MIG SKÅNE . . NUU !

Kommentarer
Postat av: fröken H

desamma hjärtat mitt!

2007-10-11 @ 23:20:54
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha, jag har varit med om precis samma sak.. Haha, de är ju knasigt kneppiga de där folket.. :S

2007-10-12 @ 11:02:35
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0