är du singel?- näe, jag åkte taxi hit

shit alltså. jag längtar ner hit så sjukt mycket nu. ojoj. varför lämnade jag denna underbara plats? (jo, jag vet ju varför.. men ingen skillnad. eller?) men iof har jag ju mina pinglor hemma som är de allra finaste jag har..

men ibland är det bara så skönt att komma bort och få lite perspektiv på allting. och att vissa tycker att man borde skämmas, det struntar jag blankt i (eller gör jag verkligen det?)

hur som haver så var jag i malmö igår och besökte min puma nena. så underbart! först blev det tacopaj & vin som vanligt. sen tjuva vi taxi till claras inflyttningsfest där jag hittade många kända ansikten. när vinet var uppdrucket begav vi oss till kb för att svänga våra lurviga. en del hade ätit fler koffientabletter än andra och var helt på lyset på dansgolvet. hemma på nobel var vi runt 05-tiden och då var det bara att krypa in i sitt gamla rum igen (mycket konstig känsla att vakna upp dagen efter och känna igen taket men sedan titta sig omrking och inse att det är någon annan som bor där)

hela söndagen spenderades i den rosa soffan. förutom när vi var ute och handla nybakat bröd på morgonen och när vi tog en eftermiddagspromenad till clara för att hämta lite grejer från gårdagen. på vägen hem från clara gjorde jag nåt som jag verkligen avskyr, men ibland får man ställa upp för sina vänner.. men jag hade nog behövt en tejpbit för munnen och tandpetare i ögonen. haha. en sån snackemaja jag är ;)

på kvällen blev det efterlängtad pizza från perguina och ännu mer slapp i soffan. kvällen på nobel avslutades med djupa samtal om både ditten och datten. det kändes som förr igen.

jag tog tåget till lund, satt en stund och lyssnade på panflöjt innan jag blev upphämtad. trött och bakis som jag var så blev det hem och direkt i säng.. och nu sitter jag här, har nyss stigit upp och har hela huset för mig själv. LOVELY! funderar på om skolböckerna ska fram eller om jag ska ta mig en sväng på stan istället?

först blire en välbehövlig dusch iaf. jag luktar gammal fylla (eller näe, jag luktar iof ganska gott. men typ. hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0