fredag är ändå den dagen som känns bäst

ja, eller hur gick den där fredags/kyckling-låten?

har varit iväg och tränat imorse (mitt nya liv börjar idag. 2 gånger bättre & 5 sämre!?) det var skönt att äntligen komma iväg. fast det tråkiga är att det nu kommer dröja lite tills nästa gång (kryssning o grejer på schemat ju) men jag hoppas att jag & li tar oss i kragen på söndag och går dit en sväng efter jobbet.

efter träningen knallade jag in med gott samvete på bolaget och handlade på mig lite nödvändigheter. blev 3 flarror vin (ett rött, ett vitt & ett rosé) - vaddå beslutsånget? sen blev det även fyra cube-liknande saker som jag tänkte ha med mig på bussen upp till stockholm på måndag :) fan, inte långt kvar nu.. YEAH!

image223nu tänkte jag plocka fram lite lunch, sen vila någon timme eller två.. för kl 17 står hanna med the pearl här utanför och väntar på mig. en linköpingskväll står på schemat. en blöt kväll med grabbarna & h2 (ev. anna) tackar man inte nej till i första taget. nä, verkligen inte! PARTY! bara ett litet problem, kvällens outfit?!!

h1 & h2 i vått & torrt (men helst i vått :P)

Kommentarer
Postat av: fröken H

Jag tänkte bara berätta, i morgon är det MÅNDAG den 29:e!

2007-10-28 @ 15:33:27
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0