israeler är ett konstigt folkslag

nu drar jag inte alla över en kam, finns säkert massa bra israeler, men de som bodde på hotellet för någon vecka sen. de var konstiga, riktigt konstiga (läs: bajsnödiga!)

yvonne på jobbet berättade en så himla rolig grej på jobbet idag, jag trodde att jag skulle skratta ihjäl mig. jag & carina tjöt av skratt..
image222
yvonne hade städat ett rum och öppnat balkongdörren (nu på hösten är vi lite dåliga på att kolla balkongerna varje dag, dåligt jag vet. men men) och där ute hittade hon iaf en godispåse som hade frusit fast på golvet. hon slet tag i den och tog med sig den in. och efter en stund inne i värmen började det lukta konstigt..

haha, det var en israel som hade BAJSAT i godispåsen *asg*

de där pojkarna har varit ena riktiga bajspojkar. bajsat ner hela toaletterna, bajsat i en papperskorg (en bajspojke hade vaknat mitt i natten och så vare stopp i toan - undra varför? så han satte sig i papperskorgen, pucko!) och nu detta med godispåsen.
haha! bara tanken på att han har suttit och prickat påsen..

jag tror jag dör av skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0