jag behöver sömn!

ja, det konstaterade jag igår när jag somnade med datorn på magen och hade konversationer med folk på msn. sömn kan faktiskt vara lösningen. har varit ganska dåligt med det på sistone. folk påpekar mina röda ögon (som jag försöker bortförklara med ögonfluss eftersom kidsen har det) och det känns väl mindre bra.

men idag har jag faktiskt tagit mig tid att sova lite. men först vare skola, sen direkt till jobbet och efter det vare tänkt att jag skulle träna en stund. men efter noga övervägande så hoppade jag det (hade inte käkat sen kl 09, och ville inte träna på tom mage) så jag bokade en ny tid på fredag istället :) så eftersom det inte blev något feelgood, så blev det en välbehövlig timme i sängen istället.

blir ganska slappt hela kvällen. möjligtvis att jag lägger mig och läser lite i min bok, men det får vara allt. imorgon däremot blire både barnvakta kids & plugg. kanske även en sväng till maxi för att veckohandla?

sen kanske det vankas fest på fredag eller lördag? och jag är ju inte den som är den (fast jobb väntar tidigt på söndagmorgon) och snart äre måndag och kryssning (eller "helenas fylleresa" som de säger på jobbet) jag längtar som en tok - semester! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0