jobb > fest > jobb

uppe med tuppen idag och drog till jobbet. gått finfint fast det har varit mycket att göra. men jag är ju världens sötaste och trevligaste frukostvärdinna/städerska så :)

nu sitter jag är lite halvt tillpiffad och ska om cirkus en timme iväg på middag hos sofia. om jag sen stannar där hela kvällen eller beger mig till h2 och c/o det vet jag inte än.. men det blir iaf utgång! kommer dock kännas hårt imorgon när klockan ringer alldeles för tidigt och det är dags för ytterligare en jobbdag.

mitt matintag idag har heller inte varit det bästa: en macka, kopp te & ett kokt ägg (jag vill inte ha några klagomål här nu, för ni som känner mig VET att jag älskar mat, hihi. men jag har bara inte hunnit äta nåt idag..) så jag undrar hur kvällen kommer sluta? den som lever får se helt enkelt..

PAAARTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0