med en tår i ögat . .

måste jag skjuta upp min skåneresa (fast bara en vecka, hihi). nena knaprar piller, pluggar som en idiot och ska jobba. då äre bättre att vi tar det nästa vecka när alla pinglorna är samlade dessutom :) och snoddas gav också klartecken för den helgen. nästa helg is the shit.

så kommande helg kommer antagligen bli min allra första vita helg sen i typ maj (okej, helgen har ju inte varit än, så man vet ju inte helt hundra. hihi) det som är inbokat är iaf  lite plugg, ikea & ev.  mer tid  med hanna (i vått eller torrt, det återstår att se)

usch, känns lite skrämmande och otäckt med en vit helg faktiskt. haha. men som jag sa till min goda vän & vapendragare hanna - "man kan faktiskt köpa vin på ikea" :)

image210
" ingenting är omöjligt "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0