min vita helg blev svart..

vid halv åtta snåret igår cyklade jag (haha, fast det bara är ett kvarter bort..) till sofia för lite käk & mys. lii & cindy var där också.. när vi hade pillat i oss maten ville flickorna roa sig med lite singstar, jag som var på tok för nykter för sånt fjanteri (haha, vem vare som va fjantig egentligen?) totaldissade det. men det var riktigt roligt att kolla på brudarna iaf :)

efter ett tag så tog jag min hoj och trampade vidare till nästa fest. hos titti (äntligen fick jag träffa den omtalade pinglan), där de också sjöngs singstar. hihi. det första jag gör är att spilla ut en öl (bra gjort helena!) vi tjatar goja en stund, och klockan rinner iväg.. mot harrys!

inne på harrys fanns det inget fint att titta på (haha, marcus & jag var överens!) men det blev iaf TOKDANS med världens bästa h2 & resten av gänget ;) när det sen bockade ingen harrys, så blev det käk på drottning (ja, det hände väl både det ena och det andra innan dess men.. hihi. jag & marcus var återigen överens!) med coffe, erika (läs: stina) & peter (läs: hinken). sen när magen var mätt, och det var cirkus 3 h kvar tills jag skulle upp och jobba begav jag mig hemåt på min hoj..

väl hemma (efter att ha blivit livrädd. jag trodde att jag skulle bli våldtagen, men det var visst bara ett rådjur. hihi) så blev det zoolander och en yttepytte timme sömn. när klockan ringde var det bara att hoppa upp och brumma (tillbaka) till harrys/statt. fast ärligt, det har varit helt okej att jobba. fick ju dricka kaffe med kändisar så :) men nu är jag däremot helt f*cking d-ö-d!

gårdagens/nattens höjdpunkter:
kondomfodral kan se ut på olika sätt. jag kan cykla ikapp med en taxi. kroppsspråk är inte alltid populärt. sofia! "syskonkärlek". hinken & plånboken. snus! h1 & h2, yeah! knepiga diskussioner. kyssar & kramar. telemarketing . . . och mycket, mycket mer!

stort tack till de som gjorde kvällen: h2 & m2 (eller äre m1?)
men får inte glömma: titti, madde, lii, cindy, sofia, robin
och emelie (fast hon kom med hemska förslag. haha)

Kommentarer
Postat av: fröken H

tack dockan! Love ya
pussis H2

2007-10-21 @ 19:03:44
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Helojna

till h2:
"i'm a barbie girl in a barbie world.
life in plastic, it's fantastic.
you can brush my hair, UNDRESS me everywhere.
imagination, life is your creation" :)

2007-10-21 @ 19:14:43
URL: http://helojna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0