mitt favorit ställe

efter en lång bussfärd anlände jag äntligen till mitt favorit ställe på jorden - lund. jag möttes upp av clara och vi gick till wrap house för en bit mat & en öl såklart. sen när snoddas slutat jobbet så gick vi och hängde lite hos staffan där även peter joinade oss.. trevligt. och vid midnatt åkte vi hem för att sussa :)

så just nu sitter jag i södra sandby och väntar på att grabben ska bli färdig. för en gångs skull är jag klar innan honom. efter att han är klar ska vi brumma till lund och springa in på bolaget så att jag kan köpa på mig nödvändigheter till kvällen :) sen blir det kanske lite fika eller häng någonstanns?

sen tar jag tåget till ett annat favoritställe, malmö och min nena. det ska liksom bli återträff ikväll och det ska firas med dunder och brak :) ska nog också höra av mig till lite annat "löst malmö-folk" *ler* det ska bli supernice!!

jag återkommer med rapport på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0