mysmorgon

väcktes av en söt pojke imorse (inte alla mornar man blir det) han kröp ner under täcket och så myste vi i några minuter tills han tröttnade (suck - jag behöver en morgonmys kille!) och istället ville han att jag skulle hjälpa honom med datorn.. suck! men snäll och hjälpsam som jag är knallade jag upp och fixade problemet. men sedan vände jag på klacken (haha, vem går i heels så dags?) och gick och la mig en stund igen, härligt!

men jag fick inte ligga kvar länge, det blev mer problem som behövdes fixas. tillslut gav jag upp och föreslog en film istället, och visst, det gick bra. yes, tänkte jag.. nu kunde jag sussa i soffan under filmen :)

så såg i stort sett hela förmiddagen ut. haha, fy tusan vilken dålig barnvakt jag har varit idag. men efter lunch tog iaf mamma med honom ut så han fick cykla lite :)

och när lillkillen blev hämtad så åkte jag och mamma till maxi för att handla lite. det är skönt att vara med att handla ibland, för då har man lite mer koll över kylskåpet :) och jag fick bestämma kvällsmat: ärtsoppa :)

nu blir det stan en sväng med sigge. öppet till kl 22 ikväll ju, och de har massa finfina erbjudanden. synd bara att jag inte har pengar till sådana saker just nu..

Kommentarer
Postat av: fröken H

I dag är det FREDAG!
I morgon är det lördag
I övermorgon är det söndag
och på måndag är det KRYSSDAG

2007-10-26 @ 09:49:08
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Helojna

fröken h - mejlet är skickat, alkoholen är inhandlad! nu är vi på g.. oh yeah!

2007-10-26 @ 12:19:40
URL: http://helojna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0