slutpluggat för idag

idag har jag varit riktigt duktig och pluggat hela dagen. dock försov jag mig imorse och missade lektionen (kanske inte så konstigt eftersom sista gången jag kollade på klockan inatt så var hon 04.30. ojdå) jag har också hjälpt mamma med kidsen, plus lagat mat *samlar poäng efter poäng* men nu blire lungt hela kvällen. ska hem till hanna på middag & idolmys. ska verkligen bli hur skönt som helst att slippa en kväll framför skolböckerna. för imorn är det dags för plugg igen, fast då får jag iof sällskap som muntrar upp lite :)



Kommentarer
Postat av: Gustaf

När du kommer hit så ska du få se korset i taket.. det trodde jag inte att du skulle lägga upp ett filmklipp om matematik :).

2007-10-05 @ 16:34:46
Postat av: maccee

hur fan... vem har lärt dig det? impad som fan...
jag fattar hur man gör... men jag trodde inte du kunde sånt... ditt jävla as... men vill veta vem som har lärt dig det... nu klever du upp ett pinn hål i tratten... fy fan

2007-10-06 @ 00:50:34
Postat av: maccee

nu ser jag det är inte du det där... så lågt trodde jag inte du kunde sjunka... nu ramlar du ner i tratten...så lätt lurar du inte mig...

2007-10-06 @ 00:59:26
Postat av: Helojna

maccce - ser du mig någonstanns påstå att det var jag på videon? ..nä, just det! så jag ligger gärna kvar och plaskar på min vanliga plats i tratten.

2007-10-06 @ 10:23:43
URL: http://helojna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0